كلمات اغنية عمري ابتدا تامر حسني البوم Omri abtada 2016

كلمات اغنية عمري ابتدا تامر حسني من البوم عمري ابتدي الجديد omry ebtada للفنان تامر حسني الالبوم يضم ١٤ اغنية جديدة لتامر حسني حازت معظم الاغاني علي اعجاب واشادة جمهور النجم تامر حسني ويحمل الالبوم اسم 2016



عمري ابتدا من الليله دي وياه ولقيت سبب للحياه عشانه اعيش
خدني هواه لدنيا تانيه وياك كل حاجه فيا عايزاه ده انا غيره ماليش
اه منها يا ليالي غيره لما تحب بجد بعد سنين طويله
وانا بين ايديه مبقاش في حاجه مستحيله ده الحب عايشه انا معاه
بحبك يا يا احلى ما فى الحياه طمنتنى عليا وارتحت خلاص
عشانك انا مستعد مليون سنه اتعب انا وانت لا يا اغلى الناس

لكلمات اغنية شكرا انك في حياتي تامر حسني عمري ابتدا 2016
تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.