كلمات اغنية حبيبي خلاص انا اختارتك Habibi Khalas tamer hosny 2016

كلمات اغنية حبيبي خلاص من البوم عمري ابتدي للفنان تامر حسني 2016 حبيبي خلاص انا اختارتك تكون ليا Habibi Khalas اغنية جديدة وننشر لكم كلمات الاغنية كاملة اغنية من البوم عمري ابتدا omry ebtada للنجم تامر حسني



حبيبى خلاص انا اختارتك تكون ليا وانا المسؤول
وماليوم ده هكون جنبك ومش منقول صاحيلك كل يوم بدري ويومي معدول
قصاد الناس فى حاجه احب تعرفها ياريت عنى انا بعدك مفيش ولا حاجه تلزمني
وعنك مستحيل حاجه هتمنعنى
وان شالله تفضل يا حبيبى معايا وماتسبنيش
ان شالله تبقي على طول قدامي وماتمشيش
اي والله انت اللى غيابه لو طال والله مقدرش اعيش
بقالى سنين قاعد مستنى تيجي فرصه اقرب ليك
مابهتمش بحاجه اصلا فى يوم غير بيك ومجرد عيني ما تغمض انا بحلم بيك
اساسا مين هيملى حبيبى عيني غيرك مفيش ده اكيد
ده مجنون مين تكون جنبه ويبص بعيد معاك الدنيا احلى وكل يوم فى جديد

لكلمات اغنية فاض بيا تامر حسني البوم عمري ابتدا 2016
تنويه : الصور والفيديوهات في هذا الموضوع على هذا الموقع مستمده أحيانا من مجموعة متنوعة من المصادر الإعلامية الأخرى. حقوق الطبع محفوظة بالكامل من قبل المصدر. إذا كان هناك مشكلة في هذا الصدد، يمكنك الاتصال بنا من هنا.